måndag 22 augusti 2011

EN LITEN VÄSKA

Hej på er!

Då var vi igång igen med en ny termin, 16 härliga förskoleklassbarn ska jag och min kollega möta varje dag. Vilket underbart jobb man har. Lite planering under eftermiddagen blev det också innan det var dags att hämta de tre egna godingarna på förskolan.

Till kvällsmat blev det hemgjord äppelkräm med nyplockade äpplen från trädgården.

Tänkte passa på att visa en väska som jag gjort på beställning till en kollega som de skulle ge bort i bröllopspresent. Tanken var att den skulle fyllas med ett bidrag till en kommande resa för brudparet.


Ja just det ni missar väl inte att anmäla er till Vätterscrappen Hildas Rum den 1 oktober. Det kommer att bli en supertrevlig dag!

Ha en trevlig kväll!

Lämna gärna en liten hälsning!

Kram Emelie

5 kommentarer:

  1. Visst är det skönt att terminen är igång på "riktigt" nu! Tog emot 20 st Ettor igår, mysigt!

    Fin väska du har gjort!

    SvaraRadera
  2. Har en liten överraskning till dig i min blogg.
    Skogstokiga pysselhälsningar
    Petra

    SvaraRadera
  3. Underbar liten väska du gjort.Nä vem missar Vätterscrappen??? Inte jag.......och Grattis till din vinst. Kram Cathrin

    SvaraRadera
  4. Underbar väska!! O stort grattis till vinsten :P Kraam

    SvaraRadera