onsdag 24 november 2010

HEJ MITT VINTERLAND!

Hej på er!

Åh vilket underbart och mysigt väder. Dryga halvmetern snö, -6 grader och mer snö som vräker ner. Vi sitter inne framför tv och tittar på Emil i Lönneberga och hör det sprakande ljudet från brasan. Mysigt.

Här kommer en tändsticksask som jag gjort i helgen.


Materiallista:

Stämplar: "Old letter" och "Midnatt råder" båda från Inkido. "God jul" från Kortmakaren. "Ängeln" är en äldre stämpel från Magnolia.

Papper: Vit slät cardstock, som är infärgad med distressdynan Vintage Photo. Vitt skimrande papper och 300g akvarellpapper.

Dekoratoner: "Stjärna" utstansadmed handstans från Martha Stewart. Halvpärlor från Slöjddetaljer.

Ha en härlig dag i snön!

Kram Emelie

Lämna gärna en liten hälsning!

4 kommentarer:

  1. Supersöt!
    Nu blev jag också sugen på den gamla magnolian. ;)

    Ha de gott i snön!

    SvaraRadera
  2. De där magnolia stämplarna gillar även jag, det du! :D

    En supersöt ask.
    kram Annika

    SvaraRadera
  3. Åh, finns det någon som uppskattar snön?! Tycker alla mest gnäller, och så gör även jag... jag är ingen snömänniska då jag tycker det är så otäckt i trafiken med all halka!

    Önskar dig en trevlig helg!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej på dig vännen. Allt väl??
    Ville bara ge dig en VinterKram. KRAM!!
    Från Petra

    SvaraRadera